Biuro rachunkowe online – za darmo odbierzemy dokumenty ⋆ Ototax
parallax background

Cennik

Poznaj zalety i funkcje biura rachunkowego z dostępem 24/7

Czy wiesz, że biuro rachunkowe możesz zmienić w trakcie roku. Pomożemy Ci bezpłatnie w przeniesieniu dokumentów do Ototax. Nie masz firmy? Pomożemy Ci ją założyć bez dodatkowych opłat.

PAKIETY DLA JEDNOOSOBOWEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
  Testuj za darmo przez 14 dni. Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny.
  Możesz dokonać rejestracji w dowolnym momencie (nie naliczymy od razu opłaty).
  Zapłacisz dopiero za pełny miesiąc korzystania z usługi lub w momencie, gdy zlecisz nam rozliczenie miesiąca księgowego.
ZOBACZ TAKŻE:
    PAKIETY DLA SPÓŁEK
Kliknij, aby przełączyć widok i zobaczyć cennik dla spółki

FREELANCER

135netto / m-c

JEDNOOSOBOWA DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA

  • Gwarancja stabilnych cen i transparentność współpracy
  • Odpowiedzialność biura rachunkowego
  • Reprezentowanie przed US, ZUS, ubezpieczenie OC
  • Dedykowany księgowy
  • Dostęp do ototax.cloud0 zł
  • Program do faktur (online) – 0 zł
  • Bezpieczna chmura, archiwizacja dokumentów – 0 zł
  • Możliwość wysyłki dokumentów online – 0 zł
  • Odbiór dokumentów papierowych (cała Polska) – 0 zł
  • Wsparcie (chat, telefon, e-mail, Q&A w aplikacji) – 0 zł
  • Doradztwo prawne w ramach prowadzonej DG – 0 zł
  • Obsługa rozliczeniowa DRA ZUS przedsiębiorcy – 25 zł / m-c
  • Podatnik zwolniony z VAT – 0 zł / m-c
  • Podatnik VAT czynny – 15 zł / m-c
  • Umowa na czas nieokreślony – liczą się relacje, możesz zrezygnować w dowolnym momencie
  • Do 10 dokumentów księgowych w każdym miesiącu (dodatkowy dokument poza limitem +7,00 zł – możesz zmienić pakiet bezpłatnie w dowolnym momencie, nie obowiązują limity zmian)

Załóż konto

MAŁA FIRMA

165netto / m-c

JEDNOOSOBOWA DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA

  • Gwarancja stabilnych cen i transparentność współpracy
  • Odpowiedzialność biura rachunkowego
  • Reprezentowanie przed US, ZUS, ubezpieczenie OC
  • Dedykowany księgowy
  • Dostęp do ototax.cloud0 zł
  • Program do faktur (online) – 0 zł
  • Bezpieczna chmura, archiwizacja dokumentów – 0 zł
  • Możliwość wysyłki dokumentów online – 0 zł
  • Odbiór dokumentów papierowych (cała Polska) – 0 zł
  • Wsparcie (chat, telefon, e-mail, Q&A w aplikacji) – 0 zł
  • Doradztwo prawne w ramach prowadzonej DG – 0 zł
  • Obsługa rozliczeniowa DRA ZUS przedsiębiorcy – 25 zł / m-c
  • Podatnik zwolniony z VAT – 0 zł / m-c
  • Podatnik VAT czynny – 30 zł / m-c
  • Umowa na czas nieokreślony – liczą się relacje, możesz zrezygnować w dowolnym momencie
  • Do 30 dokumentów księgowych w każdym miesiącu (dodatkowy dokument poza limitem tylko +3,50 zł – niska opłata obowiązuje do 60 dokumentów w miesiącu, później opłata wynosi 7,00 zł / dokument )

Załóż konto

Wybierając pakiet, kupujesz usługę biura rachunkowego

Program online ototax.cloud


Q&A (zadawaj pytania i do nich wracaj) – bez limitu
Dostęp do dokumentów i rozliczeń – 24/7
Faktury (rachunki) różne rodzaje – bez limitu
Faktury zagraniczne (różne waluty, dwujęzykowe) – bez limitu
Wystawianie zamówień (proformy) – bez limitu
Własne logo na fakturze
Własne dane na fakturze (telefon, e-mail, www)
Pobieranie danych kontrahenta z GUS
Sprawdzanie kontrahenta na białej liście VAT
Katalog produktów i usług – bez limitu
Baza klientów – bez limitu
Katalog kontaktów
Wiele rachunków bankowych
Szybka faktura (podpowiedzi systemu)
Własny avatar
Podgląd zamkniętych miesięcy księgowych
Wysyłka dokumentów (bezpieczna chmura)
Zamawianie kuriera (bezpłatnie na klik)

Dodatkowo otrzymasz


Stały kontakt i pomoc na każdym etapie
Możliwość przekazywania dokumentów osobiście

Wykona za Ciebie specjalista


Księgowanie sprzedaży, zakupów itp.
Prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów (KPiR)
Prowadzenie ewidencji przychodów (ryczałt)
Składanie deklaracji podatkowych drogą elektroniczną (JPK_VDEK)
Oznaczanie dokumentów GTU, RO, MK, WSTO itp.
Wyliczanie ZUS właściciela i pracowników
Obsługa kadr i lista płac
Przekazywanie dokumentów ubezpieczeniowych
Obsługa rejestru sprzedaży i zakupów VAT
Wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy
Wyliczanie podatku VAT
Prowadzenie księgowości dla zwolnionych z VAT
Prowadzenie księgowości dla metody kasowej VAT
Obsługa informacji VAT-UE
Dokumenty zagraniczne (3 w cenie)
Wyliczanie różnic kursowych
Księgowanie kasy fiskalnej (1 kasa = 1 dokument)
Obsługa i rejestr raportów kasowych
Prowadzenie ewidencji środków trwałych
Amortyzacja środków trwałych
Rozliczanie leasingu i kredytów firmowych
Księgowanie wydatków na samochód

Szczegółowy cennik

Zdecydowana większość naszych Klientów nie ponosi dodatkowych opłat. Pakiety są skonstruowane w taki sposób, aby dostarczyć kompleksowe usługi w ramach stałej ceny.

Opłaty dodatkowe występują tylko wtedy, gdy Twoja firma wygeneruje zdarzenie mające wpływ na naliczenie opłaty.


Pomoc przy założeniu działalności (wybór PKD, pomoc przy wniosku CEIDG itp.) – 0 zł
Zmiana pakietu na niższy – 0 zł
Zmiana pakietu na wyższy – 0 zł
Rezygnacja z usługi – 0 zł
Przejęcie dokumentacji księgowej w trakcie roku – 0 zł
Księgowanie faktur wystawionych poza systemem ototax.cloud – 0 zł
Wysyłka dokumentów elektronicznie – 0 zł
Wysyłka dokumentów kurierem (raz w miesiącu) – 0 zł
Drugie i kolejne zamówienie kuriera w tym samym miesiącu – 15 zł
Prowadzenie ksiąg w wersji papierowej – 30 zł / m-c (bez względu na ilość dokumentów)
Dajemy możliwość prowadzenia ksiąg tradycyjnie, w wersji papierowej. Zachęcamy do prowadzenia ksiąg w wersji elektronicznej (bez dodatkowych opłat).
Każdy dodatkowy dokument księgowy wychodzący poza limit – 3,50 zł (MAŁA FIRMA) lub 7,00 zł (FREELANCER)
Opłata jest pobierana, jeśli w danym miesiącu księgujemy więcej dokumentów niż zawartych jest w pakiecie. Pakiet na niższy lub wyższy można zmienić w dowolnym momencie (zmiana pakietu jest bezpłatna). Opłaty obowiązują do 60 dokumentów księgowych w miesiącu. W przypadku przekroczenia 60 dokumentów księgowych w miesiącu, niezależnie od wybranego pakietu, opłata za księgowanie dodatkowego dokumentu wynosi 7,00 zł.
Księgowanie dokumentów zagranicznych i/lub waluty (różnice kursowe) – 7,00 zł
W każdym pakiecie bezpłatnie księgujemy do 3 dokumentów zagranicznych w każdym miesiącu. Naliczymy opłaty dodatkowe tylko wtedy, gdy w danym miesiącu Twoja firma wygeneruje więcej zdarzeń zagranicznych.
Opłata za przesłanie zdublowanego dokumentu i/lub dokumentu dot. innej firmy – 3,00 zł / dokument
Opłata jest pobierana, kiedy wielokrotnie wysyłasz do rozliczenia ten sam dokument lub kiedy przesyłasz dokumenty niezwiązane z Twoją firmą (jesteśmy zobowiązani do weryfikacji każdego dokumentu, który do nas wysyłasz).
Podatnik zwolniony z VAT – 0 zł
Podatnik VAT czynny – 15 zł / m-c (FREELANCER), 30 zł / m-c (MAŁA FIRMA)
Opłata dotyczy standardowych podatników VAT (metoda ogólna). W przypadku metody kasowej VAT lub mieszanej VAT (podatnik czynny VAT prowadzący jednocześnie sprzedaż zwolnioną z VAT) opłata za prowadzenie rejestrów VAT jest zależna od liczby dokumentów i wynosi 30 zł / m-c (do 10 dokumentów) lub 60 zł / m-c (powyżej 10 dokumentów).
Sporządzenie i wysyłka informacji VAT-UE – 15 zł / m-c (jeśli sporządzenia wymaga ustawa)
Nie poniesiesz opłaty, jeśli dokonujesz importu usług np. kupujesz oprogramowanie internetowe, subskrypcje, licencje itp. Opłata zostanie naliczona wyłącznie, gdy w danym okresie sprzedasz usługę lub towar firmie z Unii Europejskiej lub zakupisz od takiej firmy towar (WNT).
Sporządzenie i wysyłka deklaracji VAT-8 / VAT-9M do Urzędu Skarbowego – 15 zł / okres
Opłata zostanie naliczona, jeśli jesteś podatnikiem zwolnionym z VAT, a ustawy zobowiązały Cię do przekazania deklaracji i/lub dokonujesz zakupu na firmę od zagranicznego kontrahenta, a dokonana transakcja zobowiązała Cię do rozliczenia podatku VAT w Polsce.
Opłata za prowadzenie rejestru najmu prywatnego – 15 zł / za każdy najem prywatny miesięcznie
Opłata dotyczy tylko Klientów, którzy są czynnymi podatnikami VAT i osiągają przychody poza działalnością z tytułu najmu prywatnego. Jest to opłata dodatkowa za każdy najem prywatny do rozliczenie w VAT i wynika z wymogów ustawowych prowadzenia takiego rejestru do VAT).
Przygotowanie i wysyłka informacji IFT – 70 zł / dokument
Dokument sporządza się raz w roku lub na wniosek nierezydenta, gdy zdarzenia gospodarcze zobowiązują Cię do sporządzenia informacji o wysokości przychodu (dochodu) uzyskanego przez osobę fizyczną / prawną niemającą w Rzeczpospolitej Polskiej miejsca zamieszkania (nierezydenci).
Procedura VAT-OSS (informacja o sprzedaży produktów na rzecz konsumentów zagranicznych z UE) – od 100 zł / m-c
Opłata zostanie naliczona od miesiąca, kiedy przekroczysz limit 10 000 euro w ramach sprzedaży towarów na rzecz konsumentów z krajów Unii Europejskiej.
Weryfikowanie poprawności i księgowanie dokumentu celnego związanego z importem towarów z kraju trzeciego SAD/PZC – 25 zł / za każde rozpoczęte 5 stron dokumentu
Wprowadzenie do działalności środka trwałego – 30 zł
Opłata zostanie naliczona, gdy zakupisz środek trwały (zakup np. sprzętu, pojazdu powyżej 10 000 zł lub zakup poniżej tej kwoty, jeśli istnieje wymóg wprowadzenia zakupu do ewidencji ŚT).
Comiesięczna amortyzacja środków trwałych – 0 zł
Przejęcie środka trwałego bez amortyzacji (przeniesienie księgowości do Ototax) – 0 zł
Kontynuacja amortyzacji środka trwałego (przeniesienie księgowości do Ototax) – 30 zł / środek trwały (jednorazowo)
Rozliczenie leasingu (pojazd spalinowy do 150 tys. zł / pojazd elektryczny do 225 tys. zł) – 0 zł
Rozliczenie leasingu (pojazd spalinowy powyżej 150 tys. zł / pojazd elektryczny powyżej 225 tys. zł) – 15 zł / pojazd m-c
Pierwsze w roku dostarczenie dokumentów po 10. dniu miesiąca – 0 zł
Zdajemy sobie sprawę, że mogą się zdarzyć różne okoliczności, dlatego nigdy nie naliczamy opłaty za pierwsze w roku przekazanie dokumentów po terminie.
Kolejne w roku dostarczenie dokumentów po 10. dniu miesiąca (między 11 a 15 dniem miesiąca) – 30 zł
Jesteśmy zobowiązani do pobierania tej opłaty, gdy dokumenty do rozliczenia są wysyłane po terminie, aby zapewnić ciągłość pracy naszego biura.
Kolejne w roku dostarczenie dokumentów po 10. dniu miesiąca (po 16. dniu miesiąca) – 60 zł
Jesteśmy zobowiązani do pobierania tej opłaty, gdy znacząco są przekraczane terminy (takie sytuacje wpływają na pracę naszego biura, gdyż terminy ustawowe nie ulegają zmianom).
Kolejne w roku dostarczenie dokumentów po 10. dniu miesiąca (po 20. dniu miesiąca) – 90 zł
Jesteśmy zobowiązani do pobierania tej opłaty, gdy znacząco są przekraczane terminy (takie sytuacje wpływają na pracę naszego biura, gdyż terminy ustawowe nie ulegają zmianom).
Pierwsze w roku przygotowanie korekty KPiR/Ryczałt i/lub ponowna wysyłka dokumentów deklaracji ZUS/VAT z winy klienta (tj. z powodu przesłania niekompletnej dokumentacji) – 0 zł
Zdajemy sobie sprawę, że mogą się zdarzyć różne okoliczności, dlatego pierwsza w roku korekta dowolnego okresu księgowego jest zawsze bezpłatna.
Kolejne w roku przygotowanie korekty KPiR/Ryczałt i/lub ponowna wysyłka dokumentów deklaracji ZUS/VAT z winy klienta (tj. z powodu przesłania niekompletnej dokumentacji) – 30 zł / za każdy korygowany miesiąc
Każda korekta okresu księgowego zwiększa czasochłonność naszej pracy, dlatego za korektę okresu księgowego naliczamy dodatkową opłatę.
Sporządzenie sprawozdania do GUS – od 100 zł
Jeśli Główny Urząd Statystyczny nałoży na Twoją firmę obowiązek sprawozdawczy, możesz uzyskać nasze wsparcie.
Rozliczenie roczne PIT przedsiębiorcy – 130 zł
Opłata zostanie naliczona, jeśli zlecisz nam rozliczenie roczne Twojego PIT. Jeśli wolisz to zrobić we własnym zakresie to nie naliczymy tej opłaty.
Rozliczenie roczne PIT przedsiębiorcy wraz z małżonkiem i/lub z pozostałymi źródłami dochodów – od 160 zł
W Ototax wspieramy Klientów także poza ich działalnością. Jeśli chcesz nam zlecić rozliczenie z innych źródeł to możesz uzyskać od nas wsparcie.
Prowadzenie księgowości firmy w oparciu o VAT marża – wycena indywidualna
Prowadzenie księgowości firmy transportowej – wycena indywidualna
Przygotowanie umowy na zamówienie – wycena indywidualna
Pomoc w odzyskiwaniu należności – wycena indywidualna
Inne czynności wychodzące poza zakres prowadzonej księgowości na zamówienie – wycena indywidualna
Zawieszenie działalności – 15 zł / m-c (+7,00 zł za każdy dokument do zaksięgowania w okresie zawieszenia) *
W Ototax nie naliczamy opłaty za pakiet już za pierwszy miesiąc zawieszenia działalności. Możesz wielokrotnie zawieszać usługę (gdy zawiesisz jednoosobową działalność) i ją odwieszać (gdy Twoja jednosobowa firma będzie znowu aktywna).

* Opłata za utrzymanie konta w systemie w okresie zawieszonej działalności. Klient zachowuje historię konta i nie płaci ceny za pakiet (Klient w okresie zawieszenia DG jest nadal rozliczany przez księgowego).


Obsługa przedsiębiorcy w ZUS


Obsługa rozliczeniowa DRA ZUS przedsiębiorcy – 25 zł / m-c
Księgowanie składek ZUS opłacanych po terminie wymagalności ustawowej (powyżej 30 dni) – 15 zł / okres
Korekta deklaracji rozliczeniowej DRA ZUS (np. zwolnienie lekarskie przedsiębiorcy) – 15 zł
Zarejestrowanie przedsiębiorcy do ubezpieczeń (np. zmiana tytułu ubezpieczenia lub jego zakresu) – 15 zł
Wyrejestrowanie przedsiębiorcy z ubezpieczeń (np. zmiana tytułu ubezpieczenia lub jego zakresu) – 15 zł
Ustalenie rocznej podstawy (mały ZUS plus) – 30 zł / za każdy rok korzystania z MZ+
Inne czynności w ZUS – 15 zł / dokument
Rozliczenie roczne składki zdrowotnej – 70 zł / rok składkowy

Obsługa pracowników


Obsługa pracownika (kadry i płace) – 35 zł / pracownik miesięcznie
Obsługa pracownika firmy transportowej– 70 zł / pracownik miesięcznie
Obsługa PPK – 30 zł / miesięcznie
Opłata miesięczna za obsługę pracowniczych planów kapitałowych za każdego pracownika.
Przyjęcie pracownika na umowę o pracę – 50 zł
Opłata jednorazowa za czynności weryfikacyjne zgodnie z Kodeksem Pracy, w tym zgłoszenie pracownika do ZUS.
Zgłoszenie pracownika do ZUS (umowy cywilno-prawne) – 30 zł
Wyrejestrowanie pracownika z ZUS – 30 zł
Rozliczenie delegacji krajowej – 10 zł
Rozliczenie delegacji zagranicznej – 15 zł
Zaświadczenie o zarobkach (zwykłe) – 10 zł
Zaświadczenie o zarobkach (do banku lub instytucji państwowej) – od 50 zł
Sporządzenie świadectwa pracy – od 30 zł
Rozliczenie roczne pracownika – 70 zł
Sporządzenie i wysyłka informacji PIT-4R – 70 zł /rok (niezależnie od ilości pracowników)
Przejęcie obsługi kadrowo-płacowej trwających umów o pracę (przeniesienie księgowości do Ototax) – 50 zł / pracownik
Przygotowanie na zamówienie dokumentów do umowy cywilnej – 150 zł
Sporządzenie dokumentacji prowadzącej do zatrudnienia w oparciu o umowy cywilne tj. umowa-zlecenie lub umowa o dzieło (w tym sporządzenie umowy).
Przygotowanie na zamówienie dokumentów do umowy o pracę – 250 zł
Sporządzenie kompletnej dokumentacji prowadzącej do zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (w tym sporządzenie umowy o pracę, zakres obowiązków, przygotowanie skierowania na badania, RODO, pozostałe dokumenty wymagane prawem).
Szkolenie BHP – od 150 zł
Cena zależna od zakresu oraz branży.

Wszystkie podane ceny są cenami netto.

Załóż konto