Biuro rachunkowe online – za darmo odbierzemy dokumenty ⋆ Ototax
parallax background

Cennik

Poznaj zalety i funkcje biura rachunkowego z dostępem 24/7

Czy wiesz, że biuro rachunkowe możesz zmienić w trakcie roku. Pomożemy Ci bezpłatnie w przeniesieniu dokumentów do Ototax. Nie masz firmy? Pomożemy Ci ją założyć bez dodatkowych opłat.

WYBIERZ PAKIET DLA SIEBIE
Testuj za darmo przez 14 dni
Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny.

Dokonaj rejestracji w dowolnym momencie. Zapłacisz dopiero za pierwszy pełny miesiąc korzystania z usługi.

NOWOŚĆ. Księgowość spółek / organizacji pozarządowych (księgi handlowe) od 299 zł netto / m-c (pełna księgowość).

FREELANCER

99netto / m-c

  • Odpowiedzialność biura rachunkowego
  • Wszystko księguje i rozlicza specjalista (JPK_VDEK itd.)
  • Dostęp do my Ototax
  • Program do faktur (online) – 0 zł
  • Bezpieczna chmura
  • Odbiór dokumentów papierowych (cała Polska) – 0 zł
  • Wsparcie księgowego
  • Doradztwo prawne w ramach prowadzonej DG – 0 zł
  • Gwarancje i ubezpieczenie
  • Do 10 dokumentów księgowych w każdym miesiącu (dodatkowy dokument poza limitem +4,50 zł)
  • Obsługa rozliczeniowa ZUS przedsiębiorcy +15,00 zł / m-c
  • Odpowiedzi udzielane na podstawie kolejności zgłoszeń

Załóż konto

MAŁA FIRMA

149netto / m-c

  • Odpowiedzialność biura rachunkowego
  • Wszystko księguje i rozlicza specjalista (JPK_VDEK itd.)
  • Dostęp do my Ototax
  • Program do faktur (online) – 0 zł
  • Bezpieczna chmura
  • Odbiór dokumentów papierowych (cała Polska) – 0 zł
  • Wsparcie księgowego
  • Doradztwo prawne w ramach prowadzonej DG – 0 zł
  • Gwarancje i ubezpieczenie
  • Do 35 dokumentów księgowych w każdym miesiącu (dodatkowy dokument poza limitem tylko +2,50 zł)
  • Obsługa rozliczeniowa ZUS przedsiębiorcy w cenie
  • Pierwszeństwo przy udzielaniu odpowiedzi

Załóż konto

Każdy pakiet zawiera

Program online my Ototax


Q&A (zadawaj pytania i do nich wracaj) – bez limitu
Dostęp do dokumentów i rozliczeń – 24/7
Faktury (rachunki) różne rodzaje – bez limitu
Faktury zagraniczne (dwujęzykowe) – bez limitu
Wystawianie zamówień (proformy) – bez limitu
Własne logo na fakturze
Inne dane na fakturze (telefon, e-mail, www)
Pobieranie danych kontrahenta z GUS
Sprawdzanie kontrahenta na białej liście VAT
Katalog produktów i usług – bez limitu
Baza klientów – bez limitu
Katalog kontaktów
Wiele rachunków bankowych
Szybka faktura (podpowiedzi systemu)
Własny avatar
Pełny wgląd do rozliczeń
Bezpieczna archiwizacja wszystkich dokumentów
Podgląd zamkniętych miesięcy księgowych
Wysyłka dokumentów (bezpieczna chmura)
Zamawianie kuriera (bezpłatnie na klik)

Dodatkowo otrzymasz


Stały kontakt i pomoc na każdym etapie
Możliwość przekazywania dokumentów osobiście

Wykona za Ciebie specjalista


Księgowanie sprzedaży, zakupów itp.
Prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów (KPiR)
Prowadzenie ewidencji przychodów (ryczałt)
Składanie deklaracji podatkowych drogą elektroniczną (JPK_VDEK)
Oznaczanie towarów i usług GTU
Wyliczanie ZUS właściciela i pracowników
Obsługa kadr i lista płac
Przekazywanie dokumentów ubezpieczeniowych
Obsługa rejestru sprzedaży i zakupów VAT
Wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy
Wyliczanie podatku VAT
Prowadzenie księgowości dla zwolnionych z VAT
Obsługa informacji VAT-UE
Dokumenty zagraniczne (3 w cenie)
Wyliczanie różnic kursowych
Księgowanie kasy fiskalnej (1 kasa = 1 dokument)
Obsługa i rejestr raportów kasowych
Prowadzenie ewidencji środków trwałych
Amortyzacja środków trwałych
Rozliczanie leasingu i kredytów firmowych
Księgowanie wydatków na samochód

Usługi dodatkowe


  Pomoc przy założeniu działalności (wybór PKD, pomoc przy wniosku CEIDG itp.) – 0 zł

  Zmiana pakietu na niższy – 0 zł

  Zmiana pakietu na wyższy – 0 zł

  Rezygnacja z usługi – 0 zł

  Przejęcie dokumentacji księgowej w trakcie roku – 0 zł

  Księgowanie faktur wystawionych poza systemem Ototax – 0 zł

  Wysyłka dokumentów elektronicznie – 0 zł

  Wysyłka dokumentów kurierem (raz w miesiącu) – 0 zł

  Drugie i kolejne zamówienie kuriera w tym samym miesiącu – 15 zł

  Prowadzenie ksiąg w wersji papierowej – 30 zł / m-c (bez względu na ilość dokumentów)

  Każdy dodatkowy dokument księgowy wychodzący poza limit – 2,50 zł (MAŁA FIRMA) lub 4,50 zł (FREELANCER)

  Każdy dodatkowy dokument zagraniczny wychodzący poza limit – 2,50 zł (MAŁA FIRMA) lub 4,50 zł (FREELANCER)

  Opłata za przesłanie zdublowanego dokumentu – 2,50 zł

  Opłata za przesłanie nieczytelnego dokumentu – 2,50 zł

  Wprowadzenie do działalności środka trwałego – 25 zł

  Comiesięczna amortyzacja środków trwałych – 0 zł

  Rozliczenie leasingu (pojazd spalinowy do 150 tys. zł / pojazd elektryczny do 225 tys. zł) – 0 zł

  Rozliczenie leasingu (pojazd spalinowy powyżej 150 tys. zł / pojazd elektryczny powyżej 225 tys. zł) – 15 zł / pojazd m-c

  Weryfikowanie poprawności i księgowanie dokumentu związanego z importem towarów SAD/PZC – 15 zł

  Przygotowanie i wysyłka deklaracji VAT-8 / VAT 9-M do Urzędu Skarbowego (podatnik zwolniony z VAT, który dokonuje rozliczenia VAT) – 15 zł / okres

  Pierwsze w roku dostarczenie dokumentów po 10. dniu miesiąca – 0 zł

  Kolejne w roku dostarczenie dokumentów po 10. dniu miesiąca (między 11 a 15 dniem miesiąca) – 25 zł

  Kolejne w roku dostarczenie dokumentów po 10. dniu miesiąca (po 16. dniu miesiąca) – 50 zł

  Pierwsze w roku przygotowanie korekty KPiR/Ryczałt i/lub ponowna wysyłka dokumentów deklaracji ZUS/VAT z winy klienta (tj. z powodu przesłania niekompletnej dokumentacji) – 0 zł

  Kolejne w roku przygotowanie korekty KPiR/Ryczałt i/lub ponowna wysyłka dokumentów deklaracji ZUS/VAT z winy klienta (tj. z powodu przesłania niekompletnej dokumentacji) – 25 zł / okres

  Rozliczenie roczne z działalności gospodarczej – 50 zł

  Rozliczenie roczne wraz z rozliczeniem innych źródeł przychodu, ulg, wspólne rozliczenie z małżonkiem – od 100 zł

  Przygotowanie umowy na zamówienie – wycena indywidualna

  Inne czynności wychodzące poza zakres prowadzonej księgowości na zamówienie – wycena indywidualna

  Pomoc w odzyskiwaniu należności – wycena indywidualna

  Zawieszenie działalności – 15 zł / m-c (+2,50 zł za każdy dokument do zaksięgowania w okresie zawieszenia) *


* Klient zachowuje historię konta i nie płaci ceny za pakiet (może być rozliczany przez specjalistów, ale funkcje systemu są ograniczone). Opłata zostanie doliczona do faktury za pierwszy okres po odwieszeniu działalności i/lub na koniec każdego roku kalendarzowego (w zależności co wystąpi pierwsze).


Obsługa przedsiębiorcy w ZUS


  Obsługa rozliczeniowa ZUS przedsiębiorcy – 0 zł / m-c (MAŁA FIRMA) lub 15 zł / m-c (FREELANCER)

  Korekta deklaracji rozliczeniowej DRA (np. zwolnienie lekarskie przedsiębiorcy) – 15 zł

  Zarejestrowanie przedsiębiorcy do ubezpieczeń (np. zmiana tytułu ubezpieczenia lub jego zakresu) – 15 zł

  Wyrejestrowanie przedsiębiorcy z ubezpieczeń (np. zmiana tytułu ubezpieczenia lub jego zakresu) – 15 zł

  Inne czynności w ZUS zlecone przez Klienta – 15 zł / dokument

  Rozliczenie roczne składki zdrowotnej – 50 zł / rok składkowy


Obsługa pracowników


  Przyjęcie pracownika na umowę o pracę (czynności zgodnie z Kodeksem Pracy, w tym zgłoszenie do ZUS) – 50 zł / pracownik jednorazowo

  Zgłoszenie pracownika do ZUS (umowy cywilno-prawne) – 25 zł

  Wyrejestrowanie pracownika z ZUS – 25 zł

  Obsługa pracownika (kadry) – 30 zł / pracownik miesięcznie

  Obsługa pracownika firmy transportowej– 50 zł / pracownik miesięcznie

  Rozliczenie delegacji krajowej – 10 zł

  Rozliczenie delegacji zagranicznej – 15 zł

  Zaświadczenie o zarobkach (zwykłe) – 10 zł

  Zaświadczenie o zarobkach (do banku lub instytucji państwowej) – 35 zł

  Sporządzenie świadectwa pracy – od 25 zł

  Rozliczenie roczne pracownika – 50 zł


Wszystkie podane ceny są cenami netto.


Zmiana cennika od 1.07.2023 (pozycje, które ulegają zmianie)


Abonament miesięczny

  FREELANCER – 119 zł


Usługi dodatkowe

  Metoda Kasowa VAT – 30 zł / m-c

  Procedura VAT-OSS – 100 zł / m-c

  Sporządzenie i wysyłka informacji VAT-UE – 15 zł / m-c (jeśli sporządzenia wymaga ustawa)

  Rozliczenie roczne PIT przedsiębiorcy – 100 zł / rok

  Prowadzenie ksiąg w wersji papierowej – 50 zł / m-c (bez względu na ilość dokumentów) *

* dla umów podpisanych do dnia 31.05.2023r., kwota ta będzie obowiązywać od 1.01.2024r. Klienci prowadzący księgi w wersji papierowej w roku 2023 mogą nadal korzystać z opłaty w wysokości 30 zł netto / m-c do końca roku 2023, o ile podjęli współpracę z Ototax przed 31.05.2023r.


Obsługa przedsiębiorcy w ZUS

  Obsługa rozliczeniowa ZUS przedsiębiorcy – 25 zł / m-c (niezależnie od wybranego abonamentu)

  Księgowanie składek ZUS opłacanych po terminie wymagalności (powyżej 30 dni) – 15 zł / okres


Obsługa pracowników

  Sporządzenie i wysyłka informacji PIT-4R – 50 zł /rok (niezależnie od ilości pracowników)

  Przejęcie obsługi kadrowo-płacowej trwających umów – 50 zł / pracownik


Załóż konto