Biuro rachunkowe online – oferta dla spółek ⋆ Ototax
parallax background

Cennik

Poznaj zalety i funkcje biura rachunkowego z dostępem 24/7

Czy wiesz, że biuro rachunkowe możesz zmienić w trakcie roku. Pomożemy Ci bezpłatnie w przeniesieniu dokumentów spółki do Ototax.

WYBIERZ PAKIET DLA SPÓŁKI
  Testuj za darmo przez 14 dni. Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny.
  Możesz dokonać rejestracji w dowolnym momencie (nie naliczymy od razu opłaty).
  Zapłacisz dopiero za pełny miesiąc korzystania z usługi lub w momencie, gdy zlecisz nam rozliczenie miesiąca księgowego.
ZOBACZ TAKŻE:
    PAKIETY DLA JDG
Kliknij, aby przełączyć widok i zobaczyć cennik dla jednoosobowej działalności

MIKRO SPÓŁKA

299netto / m-c

PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ

  • Pakiet wyżej: 35 dokumentów w cenie 599 zł netto / m-c
  • Odpowiedzialność biura rachunkowego
  • Gwarancja stabilnych cen i transparentność współpracy
  • Wszystko księguje i rozlicza księgowy (JPK, GTU, MK itd.)
  • Dostęp do ototax.cloud
  • Program do faktur (online) – 0 zł
  • Bezpieczna chmura, archiwizacja dokumentów – 0 zł
  • Możliwość wysyłki dokumentów online
  • Odbiór dokumentów papierowych (cała Polska) – 0 zł
  • Nielimitowane wsparcie księgowego
  • Gwarancje i ubezpieczenie
  • Umowa na czas nieokreślony – liczą się relacje, możesz zrezygnować w dowolnym momencie
  • Do 10 dokumentów księgowych w każdym miesiącu (dodatkowy dokument poza limitem +22,50 zł)
  • Odpowiedzi udzielane na podstawie kolejności zgłoszeń

Załóż konto

MAŁA SPÓŁKA

599netto / m-c

PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ

  • Pakiet wyżej: 100 dokumentów w cenie 999 zł netto / m-c
  • Odpowiedzialność biura rachunkowego
  • Gwarancja stabilnych cen i transparentność współpracy
  • Wszystko księguje i rozlicza księgowy (JPK, GTU, MK itd.)
  • Dostęp do ototax.cloud
  • Program do faktur (online) – 0 zł
  • Bezpieczna chmura, archiwizacja dokumentów – 0 zł
  • Możliwość wysyłki dokumentów online
  • Odbiór dokumentów papierowych (cała Polska) – 0 zł
  • Nielimitowane wsparcie księgowego
  • Gwarancje i ubezpieczenie
  • Umowa na czas nieokreślony – liczą się relacje, możesz zrezygnować w dowolnym momencie
  • Do 35 dokumentów księgowych w każdym miesiącu (dodatkowy dokument poza limitem tylko +7,50 zł)
  • Pierwszeństwo przy udzielaniu odpowiedzi

Załóż konto

Wybierając pakiet, kupujesz usługę biura rachunkowego

Program online ototax.cloud


Q&A (zadawaj pytania i do nich wracaj) – bez limitu
Dostęp do dokumentów i rozliczeń – 24/7
Faktury (rachunki) różne rodzaje – bez limitu
Faktury zagraniczne (różne waluty, dwujęzykowe) – bez limitu
Wystawianie zamówień (proformy) – bez limitu
Własne logo na fakturze
Własne dane na fakturze (telefon, e-mail, www)
Pobieranie danych kontrahenta z GUS
Sprawdzanie kontrahenta na białej liście VAT
Katalog produktów i usług – bez limitu
Baza klientów – bez limitu
Katalog kontaktów
Wiele rachunków bankowych
Szybka faktura (podpowiedzi systemu)
Własny avatar
Podgląd zamkniętych miesięcy księgowych
Wysyłka dokumentów (bezpieczna chmura)
Zamawianie kuriera (bezpłatnie na klik)

Dodatkowo otrzymasz


Stały kontakt i pomoc na każdym etapie
Możliwość przekazywania dokumentów osobiście

Wykona za Ciebie specjalista


Księgowanie sprzedaży, zakupów, dekretowanie itp.
Prowadzenie Ksiąg Rachunkowych
Składanie deklaracji podatkowych drogą elektroniczną (JPK_VDEK, CIT)
Oznaczanie towarów i usług GTU
Wyliczanie ZUS członków zarządu i pracowników
Obsługa kadr i lista płac
Przekazywanie dokumentów ubezpieczeniowych
Obsługa rejestru sprzedaży i zakupów VAT
Wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy
Wyliczanie podatku VAT
Prowadzenie księgowości dla zwolnionych z VAT
Prowadzenie księgowości dla metody kasowej VAT
Obsługa informacji VAT-UE
Księgowanie dokumentów zagranicznych
Wyliczanie różnic kursowych
Księgowanie kasy fiskalnej (1 kasa = 1 dokument)
Obsługa i rejestr raportów kasowych
Prowadzenie ewidencji środków trwałych
Amortyzacja środków trwałych
Rozliczanie leasingu i kredytów firmowych
Księgowanie wydatków na samochód

Szczegółowy cennik

Poza rocznymi sprawozdaniami, 90% naszych Klientów nie płaci za usługi dodatkowe.

Opłaty dodatkowe występują tylko wtedy, gdy Twoja spółka wygeneruje zdarzenie mające wpływ na naliczenie opłaty.


Zmiana pakietu na niższy – 0 zł
Zmiana pakietu na wyższy – 0 zł
Rezygnacja z usługi – 0 zł
Przejęcie dokumentacji księgowej w trakcie roku – 0 zł
Nie pobieramy dodatkowych opłat, jeśli dokumentacja spółki jest kompletna (wskazujemy, jakie dokumenty należy dostarczyć).
Księgowanie faktur wystawionych poza systemem ototax.cloud – 0 zł
Wysyłka dokumentów elektronicznie – 0 zł
Wysyłka dokumentów kurierem (raz w miesiącu) – 0 zł
Drugie i kolejne zamówienie kuriera w tym samym miesiącu – 15 zł
Prowadzenie ksiąg w wersji papierowej – 30 zł / m-c (bez względu na ilość dokumentów)
Dajemy możliwość prowadzenia ksiąg tradycyjnie, w wersji papierowej. Mimo to, zachęcamy do prowadzenia ksiąg w wersji elektronicznej (bez dodatkowych opłat).
Dodatkowy dokument księgowy wychodzący poza limit – 7,00 zł (MAŁA SPÓŁKA+), 7,50 zł (MAŁA SPÓŁKA), 22,50 zł (MIKRO SPÓŁKA)
Księgowanie dokumentów poza limitem zawartym w pakiecie – rozumie się przez to dokument lub dokumenty sprzedaży i zakupu działalności Klienta oraz inne dokumenty przekazane do Ototax, a mające wpływ na rozliczenie Klienta i znajdujące swój zapis w księgach.
Księgowanie wyciągów bankowych – cena jak za 
1 dokument za każde rozpoczęte 5. transakcji
Opłata za każde 5 rozpoczętych pozycji (transakcji) na wyciągu bankowym. Liczba pozycji jest liczona zbiorczo dla wszystkich dostarczonych wyciągów bankowych do rozliczenia. Przykład: Jeśli Klient posiada pakiet 35 dokumentów w cenie, a za dany okres zostanie wygenerowanych 30 dokumentów do rozliczenia oraz wyciąg z liczbą 25. transakcji, opłata dodatkowa nie wystąpi, ponieważ wyciągi bankowe nie powodują przekroczenia limitu dokumentów w posiadanym pakiecie.
Księgowanie dokumentu zagranicznego – 3,00 zł
Opłata za przesłanie zdublowanego dokumentu – 3,00 zł
Opłata jest pobierana, kiedy wielokrotnie wysyłasz do rozliczenia ten sam dokument (jesteśmy zobowiązani do weryfikacji każdego dokumentu, który do nas wysyłasz).
Metoda Kasowa VAT – 50 zł / m-c (do 10 dokumentów) lub 100 zł / m-c (powyżej 10 dokumentów)
Działalność mieszana VAT (podatnik czynny VAT prowadzący jednocześnie sprzedaż zwolnioną z VAT) – 75 zł / m-c (do 10 dokumentów) lub 150 zł / m-c (powyżej 10 dokumentów)
Sporządzenie i wysyłka informacji VAT-UE – 15 zł / m-c (jeśli sporządzenia wymaga ustawa)
Nie poniesiesz opłaty, jeśli dokonujesz importu usług np. kupujesz oprogramowanie internetowe, subskrypcje, licencje itp. Opłata zostanie naliczona wyłącznie, gdy w danym okresie sprzedasz usługę lub towar firmie z Unii Europejskiej lub zakupisz od takiej firmy towar (WNT).
Sporządzenie i wysyłka deklaracji VAT-8 / VAT-9M do Urzędu Skarbowego – 15 zł / okres
Opłata zostanie naliczona, jeśli jesteś podatnikiem zwolnionym z VAT i dokonujesz zakupu na firmę od zagranicznego kontrahenta, a dokonana transakcja zobowiązała Cię do rozliczenia podatku VAT w Polsce.
Przygotowanie i wysyłka informacji IFT – 50 zł / dokument
Dokument sporządza się raz w roku lub na wniosek nierezydenta, gdy zdarzenia gospodarcze zobowiązują Cię do sporządzenia informacji o wysokości przychodu (dochodu) uzyskanego przez osobę fizyczną / prawną niemającą w Rzeczpospolitej Polskiej miejsca zamieszkania (nierezydenci).
Procedura VAT-OSS (informacja o sprzedaży produktów na rzecz konsumentów zagranicznych z UE) – od 150 zł / m-c
Opłata zostanie naliczona od miesiąca, kiedy przekroczysz limit 10 000 euro w ramach sprzedaży towarów na rzecz konsumentów z krajów Unii Europejskiej.
Weryfikowanie poprawności i księgowanie dokumentu celnego związanego z importem towarów z kraju trzeciego SAD/PZC – 50 zł / za każde rozpoczęte 5 stron dokumentu
Wprowadzenie do działalności środka trwałego – 30 zł
Opłata zostanie naliczona, gdy zakupisz środek trwały (zakup np. sprzętu, pojazdu powyżej 10 000 zł lub zakup poniżej tej kwoty, jeśli istnieje wymóg wprowadzenia zakupu do ewidencji ŚT).
Comiesięczna amortyzacja środków trwałych – 0 zł
Przejęcie środka trwałego bez amortyzacji (przeniesienie księgowości do Ototax) – 0 zł
Kontynuacja amortyzacji środka trwałego (przeniesienie księgowości do Ototax) – 25 zł / środek trwały (jednorazowo)
Rozliczenie leasingu (pojazd spalinowy do 150 tys. zł / pojazd elektryczny do 225 tys. zł) – 0 zł
Rozliczenie leasingu (pojazd spalinowy powyżej 150 tys. zł / pojazd elektryczny powyżej 225 tys. zł) – 30 zł / pojazd m-c
Pierwsze w roku dostarczenie dokumentów po 10. dniu miesiąca – 0 zł
Zdajemy sobie sprawę, że mogą się zdarzyć różne okoliczności, dlatego nigdy nie naliczamy opłaty za pierwsze w roku przekazanie dokumentów po terminie.
Kolejne w roku dostarczenie dokumentów po 10. dniu miesiąca (między 11 a 15 dniem miesiąca) – 30 zł
Jesteśmy zobowiązani do pobierania tej opłaty, gdy dokumenty do rozliczenia są wysyłane po terminie, aby zapewnić ciągłość pracy naszego biura.
Kolejne w roku dostarczenie dokumentów po 10. dniu miesiąca (między 16 a 20 dniem miesiąca) – 60 zł
Jesteśmy zobowiązani do pobierania tej opłaty, gdy znacząco są przekraczane terminy (takie sytuacje wpływają na pracę naszego biura, gdyż terminy ustawowe nie ulegają zmianom).
Kolejne w roku dostarczenie dokumentów po 10. dniu miesiąca (po 20. dniu miesiąca) – 120 zł
Jesteśmy zobowiązani do pobierania tej opłaty, gdy znacząco są przekraczane terminy (takie sytuacje wpływają na pracę naszego biura, gdyż terminy ustawowe nie ulegają zmianom).
Pierwsze w roku przygotowanie korekty KH i/lub ponowna wysyłka dokumentów deklaracji ZUS/VAT z winy klienta (tj. z powodu przesłania niekompletnej dokumentacji) – 0 zł
Zdajemy sobie sprawę, że mogą się zdarzyć różne okoliczności, dlatego pierwsza w roku korekta dowolnego okresu księgowego jest zawsze bezpłatna.
Kolejne w roku przygotowanie korekty KH i/lub ponowna wysyłka dokumentów deklaracji ZUS/VAT z winy klienta (tj. z powodu przesłania niekompletnej dokumentacji) – 50 zł / za każdy korygowany miesiąc
Każda korekta okresu księgowego zwiększa czasochłonność naszej pracy, dlatego za korektę okresu księgowego naliczamy dodatkową opłatę.
Sporządzenie sprawozdania do GUS – od 100 zł
Jeśli Główny Urząd Statystyczny nałoży na Twoją firmę obowiązek sprawozdawczy, możesz uzyskać nasze wsparcie.
Sporządzenie sprawozdania finansowego (opłata za rok obrotowy) – 600 zł
Sporządzenie i wysyłka deklaracji CIT – 100 zł
Rozliczenie roczne PIT członka zarządu – od 100 zł
Opłata zostanie naliczona, jeśli zlecisz nam rozliczenie roczne Twojego PIT. Jeśli wolisz to zrobić we własnym zakresie to nie naliczymy tej opłaty.
Rozliczenie roczne PIT członka zarządu wraz z małżonkiem i/lub z pozostałymi źródłami dochodów – od 150 zł
W Ototax wspieramy Klientów także poza ich działalnością. Jeśli chcesz nam zlecić rozliczenie z innych źródeł to możesz uzyskać od nas wsparcie.
Prowadzenie księgowości spółki w oparciu o VAT marża – wycena indywidualna
Prowadzenie księgowości spółki transportowej – wycena indywidualna
Przygotowanie umowy na zamówienie – wycena indywidualna
Pomoc w odzyskiwaniu należności – wycena indywidualna
Inne czynności wychodzące poza zakres prowadzonej księgowości na zamówienie – wycena indywidualna

Obsługa pracowników i ZUS


Obsługa pracownika na umowie o pracę (kadry i płace) – 50 zł / pracownik miesięcznie
Obsługa pracownika na umowach cywilnych (kadry i płace) – 30 zł / pracownik miesięcznie
Obsługa pracownika spółki transportowej– 100 zł / pracownik miesięcznie
Obsługa PPK – 30 zł / miesięcznie
Opłata miesięczna za obsługę pracowniczych planów kapitałowych za każdego pracownika.
Obsługa wynagrodzenia członków zarządu i/lub wspólników – 50 zł / miesięcznie
Opłata miesięczna za każdego członka zarządu i/lub wspólnika, którego rozliczenie podlega ustawowo w ZUS.
Przyjęcie pracownika na umowę o pracę – 50 zł
Opłata jednorazowa za czynności weryfikacyjne zgodnie z Kodeksem Pracy, w tym zgłoszenie pracownika do ZUS.
Zgłoszenie pracownika do ZUS (umowy cywilno-prawne) – 30 zł
Wyrejestrowanie pracownika z ZUS – 30 zł
Zgłoszenie umowy o dzieło do ZUS (opłata wystąpi, jeśli Klient jest płatnikiem w ZUS) – 30 zł
Inne czynności w ZUS zlecone przez Klienta – od 15 zł / dokument
Rozliczenie delegacji krajowej – 15 zł
Rozliczenie delegacji zagranicznej – 30 zł
Zaświadczenie o zarobkach (do banku lub instytucji państwowej) – 50 zł
Sporządzenie świadectwa pracy – od 25 zł
Rozliczenie roczne pracownika – 50 zł
Sporządzenie i wysyłka informacji PIT-4R – 50 zł /rok (niezależnie od ilości pracowników)
Przejęcie obsługi kadrowo-płacowej trwających umów o pracę (przeniesienie księgowości do Ototax) – 50 zł / pracownik
Przyjęcie pracownika na umowę o pracę – 50 zł
Opłata jednorazowa za czynności weryfikacyjne zgodnie z Kodeksem Pracy, w tym zgłoszenie pracownika do ZUS.
Przygotowanie na zamówienie dokumentów do umowy o pracę – 250 zł
Sporządzenie kompletnej dokumentacji prowadzącej do zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (w tym sporządzenie umowy o pracę, zakres obowiązków, przygotowanie skierowania na badania, RODO, pozostałe dokumenty wymagane prawem).
Przygotowanie na zamówienie dokumentów do umowy cywilnej – 150 zł
Sporządzenie dokumentacji prowadzącej do zatrudnienia w oparciu o umowy cywilne tj. umowa-zlecenie lub umowa o dzieło (w tym sporządzenie umowy).
Szkolenie BHP – od 150 zł
Cena zależna od zakresu oraz branży.

Wszystkie podane ceny są cenami netto.

Załóż konto